sobota, 19 lutego 2011

Temat nr 4 - Piosenka

Cześć wszystkim!

Ponieważ teraz moja kolej w zapodawaniu tematu, niniejszym go przedstawiam:
Temat: PIOSENKA.

Wedle uznania może to być ilustracja konkretnej piosenki - melodii bądź jej słów (autor oczywiście powinien przekonać resztę, że faktycznie do niej pasuje:)
(przykładowo: do piosenki "Orła cień" możecie wykonać zdjęcie cienia lecącego ptaka :D)

Pole do popisu: ogromne!

Jednocześnie chciałabym przeprosić za swoją nieaktywność, ale
-wpierwy sto lat czekałam na aparat zamówiony w sklepie internetowym
-a przez ostatni tydzień tonęłam w odmętach wiedzy dot. języka rosyjskiego i nie miałam głowy do niczego więcej. Poprawię się!

uszanowania dla pani kierowniczki!
oraz reszty komandy!
pstryk! pstryk! :-)

6 komentarzy:

  1. fajny temat, szkoda ze już nasyępny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super temat, naprawdę ciekawy i szeroki że ho ho, pełna swoboda.
    Mam nadzieję, że zarzucisz nas fotami teraz ze swojego super aparatu :)

    BUZI!

    OdpowiedzUsuń
  3. No temat niezły :D
    jaki aparat sobie kupiła ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Drodzy 'CZLONKOWIE' i Pani Kierowniczko! Chcialabym apelowac, zeby grupy nie nazywac 'slomiany zapal' lecz moze dac tez szanse tym zyjacych w wielkich metropoliach, takich jak na przyklad.....Warszawa! czy tez Londyn... ;-P i nie zawsze majacych czas i wene na wycieczki z aparatem! Nie, a tak na serio to ja bym dala rade gdyby temat byl raz na miesiac, a nie co 2 tygodnie. Co wy na to? Przeciez to nie wyscigi. A ja nadal bym cos zrobila na 'ogien' i 'mmm'z mila checia....mozna? :) ps. Agatako moja slodka napisze Ci zaraz prajwat mesydz. Pa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że zmiana na miesiąc zmieni o tyle, że przez 2-3 tygodnie nawet nie pomyślisz o temacie (bo jeszcze dużo czasu), po czym obudzisz się nagle, że trzeba fotę wrzucić, czyli de facto nic się nie zmieni.

    Oczywiście można wrzucać foty na poprzednie tematy, to nie zakład zamknięty :)

    Ja mogę tylko od siebie dodać, że z każdym kolejnym tematem jest mi łatwiej, na Piosenkę znalazłam pierwsze pomysły tego samego dnia, bo powoli uczę się myślenia o temacie. Można. Wszystkie tematy można w własnym pokoju zrobić jak się chce, trzeba tylko chcieć.

    Ot co :P

    OdpowiedzUsuń